Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran ismétlődő kérdések rendeléssel kapcsolatban
Mi a rendelés jelenlegi státusza?
A termék a státuszlekérdezés alapján szállítható, de a szállítási időt nem találom.
Kapok értesítést a kézbesítést megelőzően?
Megadhatom én a kívánt szállítási dátumot?
A kézbesítés a nap bármely szakában vagy szűkített intervallumban történik ?
Saját magam is el tudom szállítani a webáruházi rendelésemet?
Külföldi címre is kérhető a szállítás?
Mentésre kerülnek a régebbi megrendelések?
Van lehetőség kisteherautó bérlésére, amivel saját magam szállíthatom el az árut?
Rendeléstől törlése: Hogyan, meddig törölhetem a webáruházi megrendelésemet?
Rendeléstől elállás: Hogyan mondhatom le a webáruházi megrendelésemet?
Hol találok további termékinformációkat?
Hol találom a legközelebbi XXXLutz áruházat?