XXXLutz – A vállalat
XXXLutz első pillantásra
Kis bútorkereskedőként, majd a világ második legnagyobb brandjeként, az 1945-ben alapított vállalat jelentős sikereket ért el, nem szem elől tévesztve a célt: a vásárló elégedettségét.
Egy osztrák kisvárosból Európába: filozánk mindig is egy fontos tényező volt a sikerhez vezető úton. Mivel az XXXLutz-nál mindenki 110%-ot nyújtva, örömmel és kitartással végzi munkáját, így sikeresen az élre kerültünk.
Mivel csak együtt lehetünk XXXL-ek.
Egy osztrák kisvárosból Európába: filozánk mindig is egy fontos tényező volt a sikerhez vezető úton. Mivel az XXXLutz-nál mindenki 110%-ot nyújtva, örömmel és kitartással végzi munkáját, így sikeresen az élre kerültünk.
Mivel csak együtt lehetünk XXXL-ek.
A piros szék jelentése

Minden XXXLutz vásárló ismeri a piros széket. Tudta, hogy szék 4 lába a 4 alappillérünket szimbolizálja? Mint 4 oszlop tartja, támogatja a vállalat sikerességét. A vásárló nálunk az első, ezért igyekszünk széleskörű szolgáltatásokat nyújtani. A vásárlók elégedettsége az első, így ezen dolgozik minden munkatársunk. A jó ár-érték arányt garantáljuk, melyet minőségi termékek hatalmas választékával bíztosítunk vásárlóink számára.
XXXLutz
A piros szék története
A legizgalmasabb sikertörténeteket a véletlen írja, így volt ez a piros székünkkel is. Mi voltunk a legjobban meglepve, hogy egy átlagos reklámtorony helyett a piros szék került elfogadásra. Ma is ez a legismertebb márkajelzése az XXXLutz-nak.